Tallahasse en Jacksonville 13-15 april - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu Tallahasse en Jacksonville 13-15 april - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu

Tallahasse en Jacksonville 13-15 april

Blijf op de hoogte en volg ingrid

15 April 2015 | Verenigde Staten, Jacksonville

Na New Orleans zijn we doorgereden naar Tallahasse, hier rmaakten we een tussenstop om weer verder te kunnen reizen vandaag. Van New Orleans naar Tallahassee was het zo'n 5,5 uur rijden voor me, met tussenstops hebben we er denk een uur langer over gedaan. Vandaag reed ik ook weer 2,5 uur richting Jacksonville. Steef vond het te spannend om te gaan rijden dus ik heb alles gereden, dat hakt er best in. Het rijden zelf is echt super chill, maar je gaat het wel merken aan je lichaam en je energie, met name kreeg ik last van slaap hielen door constant druk op 1 plek. Toen we in Florida aankwamen baalden we als een stekker, wat een rot weer was het zeg, we hadden stromende regen! :( en noemt zich de staat van zonneschijn ;).
Gelukkig hadden we vandaag beter weer. We hadden bij het hotel in Tallahassee een oude vrouw en man leren kennen die ons wat tips hebben gegeven waar we absoluut heen moeten gaan, dat was wel even heel leuk! Wel spannend toen die vrouw vroeg of we bescherming bij ons hadden haha, die man liet ons even z'n geweer zien. Is hier de normaalste zaak van de wereld, een wapen in bezit hebben. na 3 uurtjes waren we in Jacksonville, we hebben super mooi weer gehad, het was 29 graden met volop zon. Whoop,whoop we hebben een zwembad bij het hotel waar we de hele middag aan hebben gelegen :) heeeerlijk, toch de staat van zonneschijn. haha.
Morgen gaan we eerst richting de Kingsley pantation en daarna rijden we door naar Orlando waar we o.a. naar Disney gaan.!
foto's van de katoenplantage en Orlando volgen nog.
nighty night!

• 15 April 2015 - 10:09

Saskia:

Echt leuk om jullie zo te volgen.
    Jullie maken heel wat km met Jack the beast,
    maar dat is jou wel toevertouwd.
    Geniet van het mooie weer,doen wij ook vandaag.
    Veel plezier in Disney en we kijken uit naar je volgende verslag.
    Groetjes ook van Kees.

• 15 April 2015 - 13:43

Ingrid Vreeburg:

HAha ja de km gaan hard!! Gelukkiig is nederland ook lekker weer;-) kan je ook even in het zonnetje zitten ;-) zodra ik terug ben kom ik alle foto's laten zien en de verhalen vertellen ;-) had je ons mooie filmpje nog gezien ? Hahahah

• 15 April 2015 - 14:39

Lisette: