Memphis 8 - 10 April - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu Memphis 8 - 10 April - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu

Memphis 8 - 10 April

Blijf op de hoogte en volg ingrid

10 April 2015 | Verenigde Staten, Memphis

Memphis
Op woensdag 8 april zijn we vertrokken richting memphis. Het was een rit van zo'n 3 uur, onderweg hebben we even een tussenstop gehouden om de benen te strekken. Ook mocht ik een keer de passagier uithangen en ging Stephanie rijden, super relaxt!
We hebben super mooi weer gehad deze twee dagen, het is rond de 28 graden en een heerlijk zonnetje. Gister avond gingen we naar Beale street, daar keken we onze ogen uit. De weg was afgezet door drie politie auto's en tussen de afzettingen werd er op straat gedronken en gedanst.( een beetje vergelijkbaar met hoe het in Nederland op koniginnedag is). We zijn alleen even door de straat gelopen om vervolgens een kroeg verderop te nemen. De Beale street is erg leuk en gezellig, maar we voelden ons niet helemaal op ons gemak, het is een apart volk wat daar rondloopt. Vandaag zijn we weer naar Beale street geweest, we vonden het wel een goed idee om lekker te gaan lopen. Daar dachten we er achteraf wel anders over. Het was een uurtje lopen, wat nog niet zo erg was, maar we liepen echt dwars door de ghetto heen. haha .. Allemaal vervallen gebouwen en we werden vanuit een soort kraakpanden na geroepen/gefloten, oepsie.. Het was wel even gek om te zien dat, na een stuk gelopen te hebben, er aan de ene kant van de weg 'kraakpanden'stonden en aan de andere kant van de weg heel erg mooie en grote huizen. We zijn inmiddels weer bij het hotel en gaan zo een pizza bestellen en de was doen(bleghhh). Vroeg naar bed en dan morgen ochtend vroeg richting Jackson,Mississippi rijden.
Oh had ik al verteld dat je hier bij het ontbijt vet chille verse wafels kan maken,jummie, met al dat sportieve geloop mag dat wel een keertje. hahah.

• 10 April 2015 - 23:53

Mirjam:

Ojee ing en steph kijken jullie wel een beetje uit waar je loopt haha! ;p
    Wat een heerlijke temperatuur hebben jullie maar hier was het vandaag ook 18 graden hoor! xxx