Jackson 10-11 April - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu Jackson 10-11 April - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu

Jackson 10-11 April

Blijf op de hoogte en volg ingrid

11 April 2015 | Verenigde Staten, Jacksonville

We zijn inmiddels in Jackson, rond 13:00 kwamen we hier aan..Het is hier stukken beter dan in Memphis, het hotel ligt naast de snelweg en we hebben een vrij schone kamer. We waren zo moe toen we aankwamen (na 3 uur rijden) dat we even lekker geslapen hebben. rond een uurtje of half 5 werden we weer wakker, oepsie hahaha. .We wilden hier eigenlijk naar de katoenplantages gaan waar een hele geschiedenis aanhangt van de slavernij, maar hebben besloten lekker rustig aan te doen. We hebben het een en ander opgezocht op internet en in een andere plaats waar we komen hebben we ook nog een kans om naar zo'n plantage te gaan. Vanavond zijn we naar Rooster geweest, waar we heerlijk hebben gegeten. Tot nu toe hebben we alleen nog maar bij de hotels, macdonalds, subway en pizza gegeten dus het was wel lekker om een keer een echte maaltijd van een bord af te eten! ;-) Het klinkt allemaal erg slecht, maar we hebben eigenlijk best weinig gegeten als ik er op terugkijk, op de macdonalds en pizza na ook niet TE ongezond. Al eten wel soms erg slecht, vandaag hebben we ook alleen nog maar ontbeten en avond gegeten. Gelukkig zijn we heel veel in beweging waardoor we het vette eten een beetje compenseren, ik ben zelfs een paar kilo kwijt geraakt, misschien krijg ik zelf een keer een goede kont, heb elke keer spierpijn,whahaha. Morgen gaan we richting New Orleans, de geboorteplaats van de Jazz muiek, I like!! Ben erg benieuwd naar the french quarter. We gaan straks even een filmpje kijken en lekker slapen. xx

• 12 April 2015 - 00:17

Saskia:

Zo te lezen genieten jullie er lekker van,ook van het eten hahaha.
    Die plantage lijkt me echt interesant.
    Geniet ermaar van en op naar je volgende bericht.