New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu

New York

Blijf op de hoogte en volg ingrid

04 April 2015 | Verenigde Staten, New York

Wat is dit een mooie en leuke stad,ik zou hier zo kunnen wonen. In 1 woord Geweldig!!

De dagen begonnen bij Central park waar we op dag twee helemaal door zijn gelopen en gezeldschap hadden van vele eekhoorns,haha. Vanuit daar zijn we de hele stad doorgelopen, gelukkig is het makkelijk om hier je weg te vinden. Het is allemaal ingedeeld in blokken, je hebt in de lengte de straten zoals 5th avenue en parallel daaraan 6th avenue en in de breedte de straten benoemd met nummers zoals 90th street en parallel daaraan 89th street.
Alleen het lopen door de stad is al een hele ervaring, je ziet zoveel om je heen en de mensen zijn zo verschillend, maar heel open en vriendelijk. Onderweg kwamen we langs het Rockefeller center,Empire state building, Chrystler building,Times square, 9/11 memorial, Statue off liberty, Brooklyn bridge,Central station en nog veel meer. We zijn door bijna door elk gebied heen gelopen,van de upper east side (waar ons appartement was) tot aan helemaal beneden bij pier 1 waar we statue of liberty konden zien.
Nu zijn we lekker aan het chillen op onze laatste avond in New York.
In totaal hebben we in drie dagen, niet schrikken, zo'n 80km gelopen. Nu lekker de beentjes omhoog en lekker ontspannen.

En dan te bedenken dat dit nog maar het begin is!!!
Morgen vertrekken we naar washington dc waar we tot maandag ochtend blijven.

• 04 April 2015 - 08:41

Christiaan Koenders:

Klinkt super ingrid, blijf vooral je ervaringen delen want ik lees ze allemaal haha
    Nou veel plezier vandaag! Gr chris

• 04 April 2015 - 11:14

Saskia:

Hey Ingrid
    Wat een ervaring zeg,en al zoveel gezien in zo,n korte tijd.
    80 km gelopen dat is echt veel,al die dikke vette grote hamburgers
    die ze daar hebben krijgen geen kans ;-) die lopen jullie er zo weer af.
    Al een leuke Amerikaan tegen gekomen? ( grapje )
    Goede vlucht voor morgen en op naar het volgende berichtje XxX

• 06 April 2015 - 16:53

Lisette:

Chuck Bass nog gezien bij the upper east side?;-) haha

Leuk te lezen allemaal weer!
    X

• 06 April 2015 - 19:44

Ingrid Vreeburg:

Haha dankje chris!leuk dat je het bijhoudt!!:-)

ja Sas,die calorieën maken geen schijn van kans! Zijn alleen maar in beweging ;-) hahha. Die Amerikanen zijn wel leuk hoor!!;-)

Nou lisette,ik heb wel zn empire gezien ;-) hahhaha