Nashville 6-8 april - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu Nashville 6-8 april - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu

Nashville 6-8 april

Blijf op de hoogte en volg ingrid

08 April 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Op maandag 6 April werden we om 9:30 opgehaald bij het hotel door een shuttle bus. Die man was a crazy-ass! wauw dat was een spannend ritje, maar wel veilig hoor ;-) Om 11:30 vlogen we richting Atlanta waar we een tussen stop van anderhalf uur hadden om vervolgens verder te vliegen naar Nashville. Rond 3 uur kwamen we aan in Nashville waar we een auto gehuurd hebben. ( er zat op het vliegveld een cowboy op een podium met zn gitaar country te zingen,heeeerlijk)Oorspronkelijk zouden we een ford fusion krijgen., maar die was er niet meer. Onze auto die voor de volgende weken hebben is een Chevrolet .. we hebben hem Jack , The Beast genoemd haha, Kees is z'n middelste naam;)

Het was wel even spannend op de weg, aangezien we alleen een route beschrijving hadden via maps. Gelukkig kwamen we met twintig minuten op onze bestemming aan. Het is wel gek om een automaat te rijden en de verkeersregels zijn heel anders dan in nederland. Je kan van zowel links als rechts ingehaald worden, alles is in miles aangeduid, de verkeersborden zijn anders en ook moeten we aan de stoplichten wennen, die hangen in de lucht en aan de ''overkant''.
Ons verblijf is super chill, we hebben allebei een eigen queen size bed en de douche heeft een heeerlijke massage stand, hahaha!
We zijn 's avonds naar de Wallmart gegaan, wat is dat een grote winkel zeg we keken onze ogen uit! Daarnaast zat een winkel genaamd: Dollar tree, letterlijk ALLES in de winkel kostte een Dollar. We hebben ons rot gelachen om het bonnetje, hahah.
Vandaag zijn we naar de K-markt gereden waar we een tomtom gekocht hebben, vanuit daar zijn we naar Opry mills gereden. Wat een groot winkelcentrum was dat! Het is ook wel erg gek om te zien wat er allemaal in zo'n winkelcentrum zit, er was zelfs een bioscoop!!
Vanavond zijn we naar The District geweest waar de uitgaansgelegenheden zitten. In de parkeergarage kwamen we een man tegen die ons vertelden naar welke bars we moesten gaan. ( echt waar de mensen zijn hier zo vriendelijk, zelfs als je bots zeggen ze nog sorry) In de straat broadway hebben we verschillende bars uitgeprobeerd er zaten echt een paar leuke tussen en I loveee the country music! hahah het was super gezellig en hebben veel gelachen! Ik heb ook inmiddels m'n Cowboy gevonden,al mocht ik alleen naar hem kijken(de security guy) al is hij niet zo fotogeniek:P in het echt was hij echt een Hottie :P hahah
Het was nog even schrikken toen we de parkeergarage moesten verlaten, er stond nergens een betaal-automaat. Bij de uitgang stond wel dat je je kaartje in een 'box'( zag eruit als een brievenbus) moest doen om eruit te gaan, maar er stond niets over betalen aangegeven. We durfden hem er niet in te doen zonder kaartje zouden we de lul zijn.. Na wat navragen werden we niets wijzer, toch maar weer terug naar de garage, vonden we een 'bel-paal'die werd gelukkig Wel beantwoord en kwam er al gauw mannetje die ons vertelde dat je het kaartje er gewoon in kon doen en niet hoefde te betalen.. haha!!
Ik ga maar eens stoppen met vertellen, het is inmiddels 4 uur 's nachts en over een paar uur gaan we weer naar de volgende bestemming : Memphis!!

xxx