De eerste dag.. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu De eerste dag.. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu

De eerste dag..

Blijf op de hoogte en volg ingrid

01 April 2015 | Verenigde Staten, New York

Vandaag zijn we rond 11:50 vertrokken vanuit Schiphol, als vertrekbaan onze favoriete spottersplaats bij de McDonalds in Badhoevedorp. De vlucht duurde zo'n acht en een half uur, die gelukkig heel snel omvlogen. Aan boord hadden we een super service vanuit Delta Airlines, het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en we kregen genoeg te eten en drinken. We hebben heerlijk genoten van een aantal cocktails en werden op ons wenken bediend door onze persoonlijke ober ;-)
Voor ons hadden we een scherm met de nieuwste films waar we gretig gebruik van hebben gemaakt.
Om 14:23 kwamen we aan op JFK, New York. Daar stond een helse rij voor ons om door de douane heen te gaan, maar gelukkig hadden ze aardig wat desks open waardoor de rij aardig doorliep. We dachten dat we het toen wel gehad hebben, nou mooi niet, we mochten ook nog in een rij gaan staan om een taxi te krijgen..pff.. Eer dat we bij het appartement aankwamen was het alweer 17:00!! Daar hadden we nog een hele onderneming aan de koffers naar 5 hoog tillen, hahaha.
Eenmaal boven zijn we eerst even lekker gaan chillen op de kamer met een muziekje erbij en hebben toen onze spulletjes een beetje geordend. Daarna zijn we een stukje rond gaan lopen, hebben we wat gegeten en nu liggen we heerlijk in bed en dat al om 20:30.
Het is wel even gek om terug te reizen in de tijd, het is een erg lange dag geweest!!
nog even een boekje lezen en dan heerlijk slapen.
Slaap lekker!!
xxx

• 01 April 2015 - 05:13

Lisette:

Wow je bent er gewoon echt nu! Wat lekker! Geniet!

• 01 April 2015 - 05:58

Piet:

Mooi om te horen dat jullie een goede reis hebben gehad. Veel plezier en geniet ervan.

• 01 April 2015 - 09:38

Mirjam:

heerlijk ing de heen reis hebben jullie erop geniet ervan! xxx

• 01 April 2015 - 10:40

Lenie:

De lange reis zit er in ieder geval op en ga nu maar samen genieten van jullie lange vakantie.
    Geniet in ieder geval van het mooie weer want hier is het ver te zoeken.

• 01 April 2015 - 11:34

Jessica:

Hej tijdreizigers,

Goed aangekomen dus!
    Ben benieuwd naar al jullie verhalen..
    Have fun! Xx

• 01 April 2015 - 15:50

Milou:

Gelukkig veilig aan gekomen

• 01 April 2015 - 16:35

Dalva :

Hey Ingrid... Super leuk te weten dat jullie een goed reis gehad hebben. Ik ga jullie reis zeker volgen. Heel veel plezier. Tot volgend verhalen...

• 02 April 2015 - 23:00

Saskia:

Een persoonlijke oberrrrr,dat doen jullie goed ;-)
    Fijn dat de vlucht voor je gevoel lekker opschoot.
    Geniet van alle indrukken en doe Steef de groetjes.