Washington Dc. 4- 6 April - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu Washington Dc. 4- 6 April - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van ingrid vreeburg - WaarBenJij.nu

Washington Dc. 4- 6 April

Blijf op de hoogte en volg ingrid

06 April 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wat een rust in deze stad, een wereld van verschil vergeleken met New York. Op zaterdag 4 april vertrokken we om half tien vanuit New York. Na vier en een half uur wagenziek in een bus te hebben gezeten zijn we naar het hotel gelopen. Wat was dat een gedoe met de koffers, al die hobbeltjes en los liggende tegels.pff.. Gelukkig was het maar tien minuutjes lopen en was het goed weer (op de wind na). Eenmaal in de kamer zijn we lekker gaan chillen met een muziekje erbij & hebben we lekker maskertjes opgedaan.
'S avonds zijn we door de stad gaan lopen op zoek naar een leuk restaurant. We zijn uiteindelijk bij Vapiano terecht gekomen, waar we heerlijk hebben gegeten. Op advies van een serveerster zijn we naar U street gelopen om uit te gaan, het was nog even heen en weer geloop om wat leuks te vinden. Het is heel anders dan in Nederland. Eerst zijn we een sportsbar in gegaan, een bar met (bijna)alleen maar mannen kan je natuurlijk niet voorbij lopen. Toch viel het tegen, aangezien er een basketbal wedstrijd bezig was op tv. Na een paar andere kroegen bekeken te hebben zijn we uiteindelijk toch weer terug naar de sportsbar gelopen waar inmiddels de wedstrijd afgelopen was. Boven was een dansvloer, waar we het wel erg gek vonden dat er veel mannen met elkaar dansden. Ja hoor hadden wij weer, we waren in een gaybar beland, haha!! Het was voor eventjes wel gezellig maar we zijn toch weer weggegaan. Bleek er aan de overkant een leuke club te zijn! We zijn gelijk naar drie hoog gelopen waar we heerlijk op het dakterras konden staan, zo gaaf met dat uitzicht! Helaas werd de muziek steeds slechter en hadden we het om 1 uur ook wel weer gehad. Na heeerlijk geslapen en ontbeten te hebben zijn we washington gaan verkennen. We hebben een fiets gehuurd en zijn lekker gaan touren, dat was super leuk! We zijn bij het washington monument geweest, lincoln memorial, world war 2 memorial en of course, the white house! Bij het witte huis was er een feestje aan de gang, vanaf (een paar honderd meter ) afstand zagen(en hoorden) we dat er een dansact bezig was. We hebben nog veel meer gezien maar het is teveel om op te noemen. Morgen ochtend worden we om half 9 bij het hotel opgehaald door een shuttle bus die ons naar het vliegveld brengt. We vliegen om half 12 (voor jullie half 6 'savonds)naar Nashville waar we een auto gehuurd hebben.
xx
ps. Vanaf morgen hebben we (tijdelijk) 7 uur tijdsverschil. ( yeaahh weer een uur terug in de tijd, haha)

• 06 April 2015 - 14:34

Jessica:

Hahaha, lekker Ing, gay bar! Als je maar lekker hebt mogen dansen

• 06 April 2015 - 16:57

Lisette :

Haha ach dan konden ze wel dansen lol!
    Echt wat voor jou om daar te belanden haha

• 06 April 2015 - 19:41

Ingrid Vreeburg:

Hahha ja overkmt mij weer:-p maar was wel lachen haha.. zijn nu inmiddels onderweg naar nashville hebben een tussen stop op atlanta. Vliegen over een uurtje weer verder ;-)

• 06 April 2015 - 21:33

Mirjam:

wat een leuke verhalen ing! zo krijgen we echt een beetje mee wat je allemaal meemaakt, ik ben een beetje jaloers op jouw supercoole reis mr ben natuurlijk superblij voor je schat have fun! xxx

• 06 April 2015 - 22:38

Lindsay:

Halverwege het lezen van je verhaal werd ik enthousiast! ik dacht nu komt het,
    Ing heeft haar lasso uitgegooid en een cowboy aan de haak geslagen ( in het touw)!
    Een G-A-Y B-A-R! Halloooooooooooo daar kom je Mr. Charming natuurlijk niet tegen!

• 07 April 2015 - 00:09

Ingrid Vreeburg:

Thanks Miirr!! Ga ik zeker doen! Heb de tijd van mn leven.

hahaha jaaa je zag het al voor je he Linds !!!;-) wie weet kom ik hier in nashville wel een cowboy tegen ;-) haha